The Gangster

Oletko saanut jonkun hienon ohjelman tai pelin aikaan? Postaappas tänne.

Re: The Gangster

ViestiKirjoittaja Niksa » 14 Heinä 2010, 12:43

Mää en tee tolle mitään, mikä tossa nytten on. Aloitan tekemään uuden pohjan ja grafiikat, ja siitä sitten tekstit, linkit yms:D Ei mun ole oikeen hyötyä ruveta muokkaan nuita, ku uskoisin näin että joudutaan tyhjentämään tiedostot kaikesta muusta paitsi teksteistä ja joistakin linkkeista :D.. Olet oikeassa Dain että se ei passaaa oikeen millään silmään.
Niksa

Game Maker -versio: GM8 Pro

ViestiKirjoittaja mika132 » 14 Heinä 2010, 17:48

juu minullahan on täällä tunnus matti3, mutta en saa palautettua salasanaa (en muista sähköpostini salasanaa jolla rekisteröidyin) niin käytän veljeni tunnusta.

Ja ainahan se on vain suurta plussaa jos joku viitsii sivuja mainostaa. = )
mika132

ViestiKirjoittaja Dain » 15 Heinä 2010, 10:13

hei muute löysin pari bugii... eli olin vankilas ja yritin tehdä laillista työtä, niin tuli tämmönen:
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'pelila'@'localhost' (using password: YES) in /home/web00439/public_html/gameheaven/the_gangster/vankila/toita.php on line 119
Error!!! Otathan yhteytta administoon.

niin ja sitte se toine niin en pääse sinne pelilän foorumiin... Eilen toimi iha hyvi, mutta nyt kun kirjaudun eka pelilään sisään, ja menen foorumiin se nakkaa minut ulos, ja jos siitä yritän kirjautua sisään, niin tulee, että huppista sivu ei toimi...

Toivottavasti saat tuommoset pikku probleemat pois, niin sivujen käyttömukavuus paranee+uusi ulkoasu tuloss :D minä näin sen, ja se on kyllä huomattava parannus :D
Dain

ViestiKirjoittaja Niksa » 15 Heinä 2010, 15:23

Juu, vaikka ite sanonki, niin se paranee paljon. Sivupohja alkaa olla pikkuhiljaa valmis. Pelien laitot, osa teksteistä, kirjautuminen, foorumi, käviälaskuri ja jotain pientä puuttuu vielä :D
Niksa

Game Maker -versio: GM8 Pro

Edellinen

Paluu Valmiit pelit ja ohjelmat