Ulkonatapahtuu... -sarja

Spritet ja kaikki muu grafiikka sekä videomateriaali tänne.

Re: Ulkonatapahtuu... -sarja

ViestiKirjoittaja Roflatat » 09 Kesä 2010, 21:17

Noh, noh, äläähän nyt morkakko. Miksu on vielä lapsi, niinkuin me kaikki. (Kyllä, sinäkin olet henkisesti lapsi) Ja hauskaahan noilla lapsilla oli. Minullekkin tuli nyt kesälläkin nämä lumileikit mieleen, sillon kun olin vielä ''sillä hyvällä luokalla'', ku olin vielä semmonen pirpana. Nyt mää oon semmosten retardejen kanssa samalla luokalla. <_<

E*

True, true.
Viimeksi muokannut Roflatat päivämäärä 06 Heinä 2010, 21:29, muokattu yhteensä 2 kertaa
Olipas huono vitsi...
Roflatat

Game Maker -versio: GM8 Pro

ViestiKirjoittaja Ruuga » 09 Kesä 2010, 23:32

Roflatat kirjoitti:Noh, noh, äläähän nyt morkakko. Miksu on vielä lapsi, niinkuin me kaikki. (Kyllä, sinäkin olet henkisesti lapsi) Ja hauskaahan noilla lapsilla oli. Minullekkin tuli nyt kesälläkin nämä lumileikit mieleen, sillon kun olin vielä ''sillä hyvällä luokalla'', ku olin vielä semmonen pirpana. Nyt mää oon semmosten retardejen kanssa samalla luokalla. <_<
Mutta ei tuota nyt tuubaan olisi tarvinnut laittaa. Luulen kyllä, että vuoden tai parin päästä, kun Miksu katsoo videonsa hän vajoaa häpeään.
Kuva
Ruuga

ViestiKirjoittaja Roflatat » 06 Heinä 2010, 21:42

Mutta jos nyt jätetään tämä morkkaaminen sikseen, tämä nyt oli vähän niin ja näin, tai siis, kun nuo ipanat kaatuili tyossa ykkösessä tahallaan, mutta älkää viittikö, meillä lapsillakin on tunteet. :P
Olipas huono vitsi...
Roflatat

ViestiKirjoittaja Ruuga » 06 Heinä 2010, 23:18

Mutta me autamme heitä lopettamaan tekemään tällaista ettei heille enää tule paha mieli, kun joku haukkuu tällaisesta. Ja bte rofl tämä on jo wanha juttu.
Kuva
Ruuga

ViestiKirjoittaja Mikael » 12 Heinä 2010, 17:02

:D eh... nyt kun aattelee niin idea oli ihan pka.
Mikael

Edellinen

Paluu Grafiikka ja video